pondělí 8. června 2009

Senteur d'agrume

Tak jsem si říkala, že bych se mohla zůčastnit na B-C nějaké soutěže a vybraný materiál pro soutěž jednoho kitu se mně zrovna teď moc líbí. Tak že by??? Nakonec se mně ale zdá, že jsem svoje LO nějak překombinovala a přihlásím ho do soutěže na STS foru:o))). Jde o týdenní soutěž, kdy je vybráno nějaké slovo, ke kterému se má vztahovat LO. Tento týden je to slovo Laugh - Smích. Tak doufám, že alespoň zaujmu.

The first I thought, that this LO was for the challenge on B-C server, but in the end I will post this page into challenges into STS forum. It is the challenge : Word of the Week. For this week it´s the word LAUGHT. So I hope, it will a little like at least :o).

Moje LO ( My LO):
Your Laugh


No a zmiňovaný kit od Corinne Senteur d'agrume

Žádné komentáře:

Okomentovat